×
متن سخنرانی
متن سخنرانی

ما برای مهمانی خانه ی دایی مان می رویم برای ما آبگوشت می آورد از این کاسه های معمولی می آورد برای ما درصورتی که کاسه های خیلی قشنگی بر روی طاقچه گذاشته شده است می گویم دایی جان آن کاسه ی روی طاقچه را بیاور از ش استفاده کنیم می گوید : نه پسرم آن عیقه است دور بر دوسه میلیارد پول آن است .

می گوئیم خوب چرا از آن کاسه ی سه ملیاردی استفاده نمی کنید از این کاسه ی ساده استفاده می کنید ؟ می گوید : نه ؛ آن را برای روز مبادا نگهداشته ام . ما اهل بیت را بر روی طاقچه قرار داده ایم و برای روز مبادا ی خود از آنها استفاده می کنیم ؛ مرض ما را شفا بدهند ؛ رزق و روزی زندگی ما را بدهند ؛ زمین خریدیم زمین مان فروش برود ؛ ماشین م فلان مدلِ قیمت ش بالا برود ؛ بچه ام در دانشگاه قبول شود و … خیلی ها این مدلی هستند و شما به خودتان نگاه نکنید که عاشق هستید .

حسینی که مریض من را شفا نمی دهد می خواهم چه کار دیگر جلسه ی هیئت نمی آیم قهر می کند می رود . فرمود : این موددت نیست این محبت شما امام حسین علیه السلام را دوست دارید مثل آن مسیحی است که دوست دارد . مودت یعنی اینکه ما اهل بیت را در زندگی خود قاطی کنیم ؛ زندگی ما بودی امیر المومنین علیه السلام را بدهد .

چند درصد از ازدواج های ما بوی علی و فاطمه سلام الله علیها را می دهد ؟ عروسی های ما چقد بوی اهل بیت را می دهند ؟ ارتباط های زن و شوهر ها در خانواده های علوی و فاطمی بوی اهل بیت را می دهند ¡¡ اگر یک سری به دادگستری ها بزنید و آمار طلاق در کشور را ببینید چقدر بو می دهد ؛ نه بوی اهل بیت ¡¡ مشکلات و سختی های ما اینجاست که ما محبت را با مودت قاطی کردیم . فکر کردیم خیلی هنر کردیم ¡¡ اهل بیت را در زندگی خود پیاده کنیم.

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی