×

پاک شدن گناهان

شماره : 1688
تاریخ : 9 دسامبر 2019
1,827 : بازدید
دانلود این سخنرانی
1.8 مگابایت
2 دقیقه و 34 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

خدا جهنم را خلق کرده است چون خیلی مهربان است . زمانی که می خواهید شیشه ی عینک خود را تمیز کنید عینک را خود را آرام برمی دارید و یک دم و باز دم به شیشه می دهید بخار می کند بعد با گوشه ی دستمال خیلی آرام پاک می کنید تمیز می شود . زمانی پیراهن تان کثیف می شود و باید داخل لباس شویی انداخته شود دورش بدهد و چنگش بزند تا آرام آرام کثیفی اش برود . یک زمانی فرش منزل تان کثیف می شود .

دیگر با فر‌ش کاری ندارید تا سر سال هنگام عید ، فرش را به قالی شویی می دهید . در زمان قدیم فرش را که می شستند آویزان می کردند و با چوب فرش را می زدند . در هر سه موارد نیت پاک کردن هست . عینک باید پاک شود چون لطیف است با یک ها تمیز می شود ، لباس چون یک مقدار زخیم تر و زبر است با ماشین لباس شویی پاک می شود ، فرش با چوب پاک می شود . خدا می گوید : فردای قیامت می خواهم شما را نزد حسین م ببرم با این وضعیتی که بعضی ها دارند فرمود : در دنیا توبه کنید اگر توبه نکردید ما به شما نقص اموال می دهیم تا گناهانتان پاک شود اگر پاک نشد نقص اولاد می دهیم تا گناهان تان پاک شود .

شیخ حسن علی نخودکی دو رکعت نماز صبح ش قضا شد یک فرزندش را کشتند و بردند برای ما از این کارها انجام نمی دهند چون این کارها ظرفیت می خواهد . فرمود : اگر پاک نشدید جان تان را سخت می گیرم تا پاک شوید پاک نشدید شب اول قبر با شما کار دارم تا پاک شوید همه ی این کارها فقط به بخاطر پاک نمودن مان است . فرمود : بعضی ها پاک نمی شوند . نود و نه درصد پاک می شوند و یک درصد آن نمی شوند . حضرت امیرالمومنین فرمود : تا سیصد هزار سال بعضی از شیعیان ما در جهنم می سوزند . چرا ؟ بخاطر اینکه پاک شوند بعد به بهشت می آورند . این جهنم مظهر رحمت است یا غضب !! رحمت خدا است می خواهد ما را پاک کند .