×

هدایتگری امان زمان عجل الله تعالی

شماره : 1410
تاریخ : 2 اکتبر 2018
1,868 : بازدید
دانلود این سخنرانی
3 مگابایت
7 دقیقه و 37 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

◆ #متن_سخنرانی حاج آقا مومنی ◆

🌻‍ هدایتگری امــام زمـــان(عج) 🌻‍

یک فرد مسیحی همراه یک مسلمان شب بیست و یکم رمضان به مسجد جمکران می آیند. درمسجد جمکران ؛ حضرت مهدی به این فرد مسیحی نظر می کند؛ و زمانی که سحر می شود؛ فرد مسیحی رو به هادی (فرد مسلمان) می گوید: من چطوری می توانم مسلمان شوم؟ هادی می گوید : بگو( اشهدان لا الاالله) و فرد مسیحی مسلمان می شود. زمانی که طلبه های جوان برای آموزش پیش من می آیند؛ من به آنها توصیه می کنم که از من امضا نخواهید ؛ بلکه توفیق خود را از حضرت امام زمان بطلبید. اخیرا چند تن از طلبه های تازه وارد به من پیشنهاد دادند که: برایشان برنامه درسی بگذارم. بنده به طلبه ها عرض کردم. قبل از اینکه من به شما برنامه ای بدم . به جمکران بروید و تکلیف خود را با امام زمانتان روشن کنید. و از امام زمان خودبخواهید که؛ شماروجزو سربازان خودش قرارداده و شمارو درتمام عرصه ها در مسیر هدایت قراردهد.

بعضی ها به دنبال هدایت شدن هستندولی نزد افراد بی تجربه می روند.حاج آقای فاطمی نیا می گفت: توی این کوچه و بازار هر کسی برای خودش دکان ودَستَک به راه انداخته؛ درحالی که برای هدایت شدن به راه حق و مستقیم باید به خود امام زمان(عج) توسّل جست.

پیامبر خدا (ص)فرمودند: اگرکسی نسبت به فرزندم بی توجی بکند؛ من ضمانت نمی کنم آدابی راکه دارد. زمانی که راه راست و درست را از بی راهه تشخیص نمی دهیم؛ باید به حضرت مهدی( عجل لله تعالی فرج الشریف) متوسّل شویم و از او بخواهیم؛ تا مارا در مسیر بندگی خدا قرار بدهد.

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی