×

نماز پاک کننده گناهان

شماره : 1696
تاریخ : 16 دسامبر 2019
2,315 : بازدید
دانلود این سخنرانی
2.8 مگابایت
4 دقیقه و 37 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

امام صادق علیه السلام فرمودند : اگر یک نهری در منزل تان باشد روزی پنج بار داخل این آب بروید و بیرون بیاید چیزی از چرک بر بدن تان آیا می ماند ؟ حضرت می فرمایند : پنج بار داخل این آب می روید و بیرون می آیید ( صبح ، ظهر ، عصر ، مغرب ، عشاء) زمانی که یک جوان به مسجد می آید ریش سفید ها و بزرگ ترها حق ندارند به این جوانان بتو پند .

یک جوان برای خواندن نماز به مسجد آمد و در وسط نماز مبایل ش را هم جواب می داد و پیامک می خواند بعد ملت گفتند : این جوان هم نماز می خواند هم حرف می زند !! نمازش باطل است . پیغمبر خدا صلی الله علیه و آله فرمودند : بنشینید . پیغمبر خدا صلی الله علیه و آله رفت کنار این جوان و گفت : جوان ، عرض کرد بله یا رسول الله ؟ حضرت فرمود : وقتی نماز می خوانید ، نماز بخوانید و کارهای دیگری انجام ندهید چون منجربه بطلان و درست شد .

خداوند آیت الله عظما مرعشی نجفی می گفتند : خیلی تند نماز می خوانید !! می گفت : تا شیطان خبر دارد شود من نماز می خوانم نماز من تمام شده است . درهای رحمت الهی باز است و نماز امام زمان (عج) درمسجد جمکران تند نماز می خواندم و ازم ایراد کرفتند … در زندگی با دوچیز داشته باشید : یکی ماست یکی گل . باماست خطاهای دیگران را ماست مالی کنید و با گل محبت هم به جلو بروید . حضرت می فرماید : هیچ چرک و آلودگی بر بدن باقی نمی ماند اگر نمازها را اول وقت بخوانیم تحـّول را هم در زندگی خود حس خواهیم کرد.

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی