×

نقشِ شیعه انگلیسی

شماره : 1412
تاریخ : 6 اکتبر 2018
3,114 : بازدید
دانلود این سخنرانی
4.4 مگابایت
4 دقیقه و 50 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

◆ #متن_سخنرانی سید حسین آقامیری ◆

✨ نقش شیعه انگلیسی ✨

آقای شیرازی بحثی رو مطرح میکند که میگوید این دفاع مقدس، مقدسش رو از کجا آوردید، جنگی که چند میلیون کشته و معلول داده به تعبیر ایشون، جواب قرآنی سوره حجرات آیه ۹؛
وقتی بین دو طایفه از گروه مسلمین جنگ در میگیرد، اولا سعی کنند که اصلاح کنند مسئله رو، اگر طرف طغیانگر و ظالم نپذیرفت با او قتال کنید، بکشید و کشته شوید، تا امر خدا پیاده شود و هیچکس در این موضوع بی مسؤلیت نیست، در ظلم و طغیان و تجاوز و فساد و خوی وحشیگریِ صدام هیچ انسانی سلیمی، تا چه برسد به هیچ مسلمی تردیدی ندارد. همه عالم میدانند چطور شماها نمیدانید، امروز آمریکایی ها هم دارند میگویند، آن روزها لو دادند الان اسنادش رو فاش کردند، که «ما دیدیم با انقلاب اسلامی جریان شیعه در منطقه جان گرفته است و ما نمیخواستیم شیعه در منطقه جان بگیرد و اگر اینها به این انقلاب اسلامی می رسیدند و این انقلاب رو مستقر می کردند دیگر نمی توانستیم جلو رشد شیعه را بگیریم بخاطر همین با همه امکاناتی که داشتیم کمک صدام کردیم تا انقلاب اسلامی رو از بین ببریم برای اینکه شیعه جان نگیرد»

انقلاب اسلامی را خطر میدانستند برای اینکه تفکر شیعه در عالم پا نگیرد برا همین جنگ راه انداختند،برا همین حدود چهل کشور دنیا کمک صدام کردند برا همین ما از حدود ۱۷ کشور دنیا اسیر داشتیم، بعد میگویند، چرا به این دفاع میگویید مقدس؟ تو جنگ ایران و بعثی ها طایفه شیرازی ها هیچ نقشی نداشتند، در جنگ عراق با داعشی ها طایفه شیرازی ها هیچ غلطی نکردند، حتی به اندازه یک فتوا، در سوریه اولین دفتری که بسته شد دفتر همین آقا بود، و فرار کردند و حالا که اوضاع سوریه آرام شده یادشان افتاده که باید به فکر شیعه باشند، دوباره برگشتند با همان پول های کذاییشون، ما از برخورد این آقایون باید چی بفهمیم، طرفدار شیعه هستند؟ موقعی که شیعه و سنی در عراق و سوریه شانه به شانه هم از سامرا و حرم حضرت زینب(س) دفاع میکردند، ان موقع که داعشی ها به یک کوچه منتهی به حرم رسیده بودند، اینجا مقام معظم رهبری فریاد میزدند #هفته_وحدت ، آقا تو همین خونش سخنرانی می کرد هفته ‌هفته وحدت نیست ، هفته برائت است.

بزرگان ما مگه نفرمودند آن جوان اهل سنتی که زائر امام حسین (ع) ما بود مورد شفاعت حضرت قرار گرفت. حالا آن جوان اهل سنتی که بخاطر محبتی که به امیرالمومنین و اولاد امیرالمومنین دارد اسلحه دست گرفته و آمده دفاع میکند از حرم امام عسگری(ع)، دفاع میکند از حرم دختر امیر المومنین، مورد عنایت ابی عبدالله قرار نمی گیرد؟ به ولله قسم عرق پیشانی این جوان اهل سنت مجاهد شرف دارد به هزار دستگاه و دکانی که با پول انگلیسی ها دارن به پا می کنند در اقصی نقاط عالم به اسم شیعه امیر المومنین!