×

محبت حضرت زهرا (س)

شماره : 1727
تاریخ : 28 ژانویه 2020
2,813 : بازدید
دانلود این سخنرانی
1.8 مگابایت
4 دقیقه و 32 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

آقا رسول الله صلی الله علیه و آله به سلمان فرمود : یا سلمان در صد جا محبت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به درد می خورد خوشحا به حال کسانی که محُبِ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هستند چون قیمت شان بالا می رود . حضرت فرمود : عادی ترین آن محبت حضرت زهرا کار رانداز است : فل قبراست … این کم اش است . کمترین ش لحضه ی احتزار و مرگ و شب اول قبر و پل سراط و حساب و کتاب است .

این قلبی که عاشق حضرت زهرا سلام الله علیها است حیف است که جای دشمن حضرت زهرا سلام الله علیها شود . الان بحث حجاب در جامعه غو غا به پا کرده است ما در اسلام حجاب اجباری نداریم در سال شصدو چهار یک قانونی لایحه اش نوشته شد به مجلس داد و تا تصویب شد به سال شصد و هفت کشیده شد آقایان خود اجباری کردند و این اشتباه است . پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله بیست و سه سال حکومت داری کرد پنج سال امیرالمومنین بر هفتاد کشور مسلمان و غیر مسلمان حاکم بود چرا حجاب را اجباری نکردند ؟

حجاب واجب است اما هیچ کس حق ندارد کسی را با چوب با حجاب کند مگر الان نماز که واجب است کسی می تواند با چوب به شما بگوید نمازتان را بخوانید !! درصورتی که نماز جزء فروع دین است و حجاب نیست یک گوهر و گنج دینی را با نسنجیده عمل کردند تبدیل می کنند به یک مزحکه دست چهارتا ضد انقلاب مسخره تا این را بهانه ی مسخره کردن دین کنند . ما در دین هیچ اجباری نداریم امیر المومنین کسی را مجبور نمی کرد تا محجبه باشد فاطمه زهرا سلام الله علیها کسی را مجبور نکرد اما وقتی خانم آمد و فرمود : خانم ها شرایط شیعه چیست ؟

حضرت طوری جواب شان را داد که زن بر سرخود می زد و می گفت : پس من شیعه ی شما نیستم بعد حضرت فرمود : چرا محب که هستید به شوهر تان بگوید : شیعه کسی است که گزک به دست دشمنان ما نمی دهد خدایی رفتار می کند وقتی مردم او را می ببینند یاد دین می افتند . اگر جوانان یک آخوند را دیدند و از دین بیرون رفتند بدانیم که آن آخوند شیعه نیست .

اگر یک بچه یتیم بسیجی را دید از دین زده شد ، فکر کنید شیعه ی حضرت زهرا سلام الله علیها کسی است که ملت را به دین جذب کند نه دربیاورد آن محبت را برای این می پرسد چون محبت اهل بیت سکویی می شود که ما را به سمت هدف عالی که …. ما شما را برای عبادت خلق کردیم مگر خدا نیازمند است ؟ خیر ما طوری خلق شده ایم که تمام موفقیت مان زمانی پدیدار می شود که خود را در جهت فرکانس خدا و اطاعت خدا تنظیم کنیم .

وگرنه هر جا که برویم زمین می خوریم این یک واقعیت است پس وقت را هدر ندهید و در زندگی به حد و اندازه ی خود رضایت خدا را شرط اول خود قرار دهید . در ارتباطات ، رفاقتات ، معاملات ، در نشست و برخاست ، در دوستی و دشمنی ها ببینید خدا چگونه راضی است وقتی که این را هدف قرار دادیم سیره و سبک زندگی اهل بیت هم به کمک ما خواهد آمد و ما را نزدیک می کند و کمک می کند.

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی