×

رعایت عفاف و حجاب

شماره : 1670
تاریخ : 3 نوامبر 2019
3,553 : بازدید
دانلود این سخنرانی
3 مگابایت
5 دقیقه و 3 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

آهای سرپرست های این خانواده ها بخاطر قرآن ، اسلام ، دین آل محمد صلی الله علیه و آله ، آبروی حضرت زهرا و حضرت خدیجه سلام الله علیها دختران خود را کمی با اصول عفت ، عصمت ، حجاب آشنا کنید . دختران خود را بد با آورده اید !! خودشان بار آمده اند ، هر چه هستند خودشان هستند . شما پدر و مادر خود را کنار کشیده اید و نقشی در تربیت اینان نداشته اید مگر از حالا به بعد کاری انجام بدهید .

به دخترتان چه آموختید ؟ به پسر تان چه آموختید ؟ کدام مطلب از مطالب دینی را برای فرزندانتان گفته اید ؟ کدام درس از درس های کلاس عفت ، عصمت و حجاب حضرت زهرا سلام الله علیها را درخانه برای دخترتان پیاده کرده اید ؟ فاطمه ی زهرا علیه السلام یکی از درس های کلاس ش این است : فاطمه ی زهرا سلام الله علیها می فرماید : اگر در خانه کسی نبود و مجبور بودید بیایئد پشت در جواب بدهید ببینید چه کسی در می زند زمانی که پشت در آمدید انگشت سبابه ی خود را بر روی زبان خود بگذارید ( چه کسی است ؟ ) برای اینکه تن صدایتان بد شود تا مرد نامحرم پشت در به صدای ناموس مردم علاقه مند نشود .

حضرت زهرا سلام الله علیها به شما اجازه می دهد صبح تا ظهر در کوچه و بازار ِکاشمر راه بروید برای سه متر پارچه خریدن با پنجاه تا کاسب های بگید و بشنوید و بخندید !! تازه اینان با عفت و عصمت هایش هستند . خداوند مرحوم حاج انصاری قمی را بیامرزد از منبری های بسیار معروف ، متدین خوب ایران بود . ایشان در بالای منبر می فرمود : ساعت دوازده شب بود که در تهران یک منبر م تمام شده بود به خیابان ( گودرز و مهری ) با ماشین می خواستم به آب منگول منزل م بروم .

می گفت : به خیابان گودرز ومهری که رسیدم دیدم از یکی از مسافر خانه ها یک زن لخت !! از پله های به پائین آمد و به طرف خیابان می دوید جوانی هم پشت سرش از مسافرخانه بیرون آمد و گفتد: مگین … مگین … بیا گفت : نه نیمیام زن نجیب به درد تو نمی خورد : ) !!!

خدا شاهد است یک زن هایی از انسان در صفحاتی از تاریخ آدم حالات شان را مطالعه می کند واای زمانی که عرضه می دارد اینان را با آنها اصلا” همخوانی ندارند و به هم نمی خورند !! خدایا اگر آنها دین و ایمان داشتند و پای بند به خدا بودند اگر آنها در برنامه ها استقامت داشتند ، اینان چه می گویند ؟ آنها پای حساب خدا جان می دادند اینان حاضر نیستند پای حساب خدا و دین خدا یک چادر بر روی صورت خود بکشند !!!

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی