×

دوری از قرآن و اهل بیت علیهم السلام

شماره : 1612
تاریخ : 16 آگوست 2019
1,918 : بازدید
دانلود این سخنرانی
4.5 مگابایت
7 دقیقه و 23 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

مردم دروغ می گویند که قـرآن می خوانند و با سیره ی اهل بیت آشنا هستند . نه با قـرآن و نه با سیره ی اهل بیت آشنا هستند . امامان را هم رندمی می شناسند چند تا امام را بعنوان امام شاخص بیشتر می شناسند ؟ بقیه ی امامان را هم با ربطی با آن امامان شاخص تر است . امام جواد ایرانی ها شناخت دارند چرا ؟ برای اینکه پسرِ امام رضا علیه السلام است .

امام حسن عسگری ؟ پدر امام زمان (عج) !! این وسط امام هادی علیه السلام گم می شود چون نه پسرِ امام رضا علیه السلام است و نه پدرِ امام زمان (عج) . بعد چه می شود ؟ شما می بینید می آیند به امام هادی علیه السلام توهین می کنند . کجا به بچه خود یاد دادید که ماهواره نگاه نکند ؟ کجا یک دست قرآن و یک دست سیره ی اهل بیت که …؟ بسم الله ده دقیقه برای امام هادی علیه السلام حرف بزنید یا بیاید یک ربع از زندگی نامه ی امام جواد علیه السلام بگید در زمانه کدام خلیفه بود ؟

آن دنیا اوضاع مان خراب است !! خبر خوش اصلا” نداریم سئوالات ش لو رفته . آقا رسول الله صلی الله علیه و آله فرمودند : سر ِ حوض کوثر اینها دوباره برمن وارد می شوند . آقا رسوالله می گوید : سئوالات لو رفته بسم الله با قرآن چه کردید ؟! شما قرآن می خوانید آخرش چه می گوئید ؟ صدق الله علی وعظیم راست گفت خداوند . اینها مُهر و امضا های آخر زیر آیه است که من و شما داریم می زنیم بعد توی آن دنیا این آیات می گویند : چرا شما این کار را انجام داده اید ؟ به پدر و مادر تان احترام نگذاشتید ؟

اول که می زنیم زیر این کارمان و می گویم من نمی دانستم بعد دست مان شروع می کند به شهادت دادن می گوید دروغ می گوید بعد به دست مان می گوئیم خفه شو بدبخت تو می خواهی بروی و بسوزی بر می گردد و در جواب می گوید : خودت خفه شو اینجا مالک یوم الدین یکی دیگر است در دنیا مجبور بودم مالکم تو بودی خوش م هم نمی آمد از این کار من کجا و تخطی از فرمان الهی کجا !! بعد زبان می گوید : تو به من گفتی دروغ بگو ؛ فوش بده ؛ غیب کن و تهمت بزن . نکته قابل توجه اینجاست : اگر خانم ها زمان به دنیا آمدن زبان نداشتند نود در صدشان می رفتند بهشت .

خلاف و گناه مردان سنگین تر است خانم ها چون به خدا نزدیک تر هستند اگر زبان شان را کنترل کنند نود در صد شان می روند بهشت !! هرکس هرچیزی دارد از پدر و مادر و خودش و منبرها دارد در مدرسه چیزی یاد نمی گیرد در سیستم آموزشی ما مهم نیست طرف یهودی باشد یا مسیحی شیعه باشد یا سنّی کافر باشد یا مسلمان بی کتاب باشد !! فرق کتاب پسران و دختران فقط یک دانه بود ( حرفه فن ) هیچ تفاوت دیگری باهم ندارند . باید خودمان بچه های خود را تربیت و جمع کنیم و به انتظار مدرسه و تلویزیون و این جور چیزاا نباشیم ؛ آقا هم مشهد آمد و رسما” گفت : کار فرهنگی است و بیاید یک کاری بکنید .

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی