×

حال خوش غدیر

شماره : 1599
تاریخ : 7 آگوست 2019
1,641 : بازدید
دانلود این سخنرانی
2.4 مگابایت
3 دقیقه و 6 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

لذت معنوی و لذت دورنی که آدم ها از عید غدیر می توانند ببرند بیشتر از عاشوراست . آنهایی که لذت عاشورا را چشیدند . باید به آنها گفت که : تو هنوز لذت غدیر را نچشیده ای .البته لذت شادی کردن بیشتر از لذت غصه خوردن برای اهلبیت است و لذت محرم فقط در سوگواری اش نیست فقط چون در آن جا هم شما دم از محبت اهل بیت می زنید ولی لذت ولایت و ولایتمداری مسلّما” بیشتر از لذت محّبت است.

یک جرءَ ش را به همه ی ما چشانده اند . زمانی که می خواهید بلند شوید می گوید : ” یا عــلی ” انرژی می گیرید . این ” یا علی ” را لذت می برید در یک لحضه . این همان جرء ای هست که به ما چشاندند . غدیر مردم نباید از سر تکلیف یا شوق به ثواب غدیر به محافل ولایی یورش ببرند باید از سرِ لذت ش این کار را انجام دهند همان طور که غالبا” برای عاشورا این کار را انجام می دهند ؛ همان طور که یک نفر پیاده روی اربعین می رود سالِ بعد بی قرار است و می گوید : من نمی توانم و باید بروم .

یک بار ثواب داشت بگویند بار دیگر برای ثواب ش نمی روند بلکه برای خودش می خواهند بروند . لذت غدیر لذت عجیبی است با تمام لذت های دیگر متفاوت است .باب ش را برای خود باز کنیم . لذت معنوی و لذت درونی که آدم ها از عید غدیر می توانند ببرند بیشتر از عاشورا است اگر می بینید این اتفاق رخ نداده است درِ رحمت الهی را به روی خود باز نکرده اند .

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی