×

حاج قاسم سلیمانی به آرزویش رسید

شماره : 1710
تاریخ : 5 ژانویه 2020
4,857 : بازدید
دانلود این سخنرانی
4 مگابایت
6 دقیقه و 37 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

حاج قاسم به آرزوی خود رسید سال قبل در فاطمیه به بچه های خود گفته بود : فاطمیه سال دیگر من نیستم این آخرین فاطمیه ای است که من در این مجلس شرکت می کنم . شهید حاج قاسم سلیمانی خیلی اهل حرف نبود ، اهل سخنرانی و شلوغ کردن و من من گفتن و ما چنین می کنیم و ما چنان کردیم و اینها نبود فقط مرد عمل بود . در مملکت خیلی ها هستند خیلی حرف می زنند ولی یک زره عمل انجام نمی دهند .

سردار شهید و رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اهل ریاح و خود نمایی فکر و ذکرش خدمت به مملکت و ملت ، طی کردن راه شهدا ، منحرف نشدن از مسیر و اهداف شهدا و خدمت کردن به مظلوم بود برایش عرب و عجم هم فرق نمی کرد . امروز در بین الحرمین دوش به دوش کنار ابو مهدی حاج قاسم بود کنار عکس او عکس حاج قاسم بود . کسانی که آزادی خواه هستند فهم و شعور دارند خادم را مال هر کجا باشد به او احترام می گذارند . مردم ایران شکهه شدند ، دست بریده حاج قاسم و بدن پاره پاره ی حاج قاسم وصورت سوخته حاج قاسم همه را به گریه واداشته بود .

نه دست داشت نه پا . سردار بود ، تمام سردار های ما رهبر شان حضرت ابوالفضل علیه السلام است مثل ارباب خود بی دست و پا شد . حاج قاسم راهش باید ادامه پیدا کند آمریکای جنایت کار باید بفهمد حاج قاسم را ترور کرد اما افکار حاج قاسم را نمی توانند ترور کنند ، حاج قاسم را از ما گرفتید اما اهداف حاج قاسم را نمی توانند ازما بگیرند ما اهداف حاج قاسم را می شناسیم ، ارزش های او برای ما ارزش دارد او بچه ی یتیم عراقی را با بچه ی یتیم ایرانی فرق نمی گذاشت می گفت : یتیم ، یتیم است .

غریب ، غریب است . مظلوم ، مظلوم است . نه سوری برایش فرق داشت نه لبنانی برایش فرق داشت نه عراقی و یمنی برایش فرق داشت نه فلسطینی و ایرانی برایش فرق داشت . نه سنی و شیعه ی می کرد نه عرب و عجم می کرد می گفت : باید از مظلوم دفاع کرد هر کسی که باشد ، چه سیاه باشد چه سفید چه غریب باشد چه آشنا . اینها از اهداف حاج قاسم است . فاطمیه ی سال نود و هشت با شهادت کسی که عاشق زهرا بود خادم و شیدای فاطمه زهرا بود آغاز شد .

إن شاءالله روح پر فتوح حاج قاسم همه ما را دعا می کند که ما هم در بستر مرگ نمیریم ماهم آخرالامر کارمان به شهادت ختم شود إن شاءالله . حاج قاسم همیشه گریه می کرد که چرا از هم رزمان خود عقب مانده است ؟ هر کس را که احساس می کرد آدم حسابی است و دعای او مستجاب می شود به او می گفت : التماس دعاء ، دعا کن تا من هم به حاجت و آرزوی خود برسم .

خسته نباشی ای دلاور اجر تو با مادر ارباب
توی شب جمعه پرکشیدی که برسی محضرارباب

تا زنده بودی نزاشتی غم به دل حرم بیفتد
به ما یاد دادی نزاریم یک لحضه این علم بیفتد

خالی نبود پشت رهبر و یک تنه بودی یک لشکر و چطوری این آشیونه رو گذاشتی رفتی !!