×

اشک بر امام حسین (ع)

شماره : 1635
تاریخ : 2 سپتامبر 2019
2,500 : بازدید
دانلود این سخنرانی
2.9 مگابایت
5 دقیقه و 8 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

مغناطیس ابی عبدالله خیلی عجیب و غریب کار می کند وهب نصرانی را می کشد زهیر عثمانی را می کشد حُرّ فراری را می کشد . ما چه کنیم که تو پلاستیک پاره هستی و جذب این مغناطیس نمی شوی ؟ خدا ازت نگذرد که باب این حرف ها را در مملکت ما تو باز کردی ؛ من نفرین می کنم تو را به جای اینکه اشک بریزیم اشک مظلوم پاک کنیم به جای اینکه به خود زنجیر بزنیم زنجیر از پای یک پای در بند را باز بکنیم . این حرف ها چیست !!

تو این حرف های چرت را زدی باب ش را باز کردی این شجره ی خبیثه را قرض کردی این سنت صیغه را پایه گذاری کردی که امروز فلان بازیگر دوهزار سینما می آید و می گوید : عوض اینکه این پول ها را در جیب این مداح ها بریزید تا خلق الله را به گریه بندازند بدهید فقرا بخندند . تو باب ش را باز کردی تو در میوه هایی که این شجره ی خبیثه می دهد شریک هستی تا روز قیامت . خدا بر روی حضرت امام حسین علیه السلام غیرت دارد .

چوب لای چرخ امام حسین علیه السلام نزاری ؛ داری خرج کن نداری سکوت کن و هیچی نگو یک قیچی به تهه جیب ت می زند و یک فقری به جان ت می اندازد که ازش خلاص نشوی !! این بساط عزای ابی عبدالله را بعضی ها خیال می کنند جزو مستحبات است و مستحب است بنشینیم روضه بخوانیم ؛ نخیر واجب است ؛ واجب عینی است برای هر شیعه ای که می تواند . این پرچم را باید بلند بکند . زمانی که حضرت زهرا سلام الله علیها فهمید زمان شهادت حسین ش نیست بابا ی ش علی نیست جدش پیغمبر نیست روایت دارد : گریه ی بی بی شدت گرفت خیلی زار زد و گریه کرد .

گفتند : یا رسول الله پس حالا من نیستم تو نیستی باباش علی نیست چه کسی برای حسین م گریه کند ؟ فرمود : دخترم غصه نخور ی مردان و زنان اُمّتم به مردان و زنان اهل بیت م گریه می کنند هر سال هم عزای حسین تو را خوش گل تر از سال قبل از سر می گیرند . کور خوانده اند ؛ گوشت گران شده است !! قیمت ها رفته بالا !! نمی گذاریم مجلس ت بی فروغ و بی رونق بر گزار شود ابی عبدالله ما از تو دست بکشیم آقا !! کور خوانده اند . تا دامنِ کفن نکشم زیر پای خاک باور مکن که دست بدارم ازت .

تازه تا زمانی که زنده هستم تو را می خواهم در بین قبر هم دلِ من پای بست تو است بعد از صد سال اگر از سرِ قبرم گذری من کفن پاره کنم زندگی از سر گیرم . ببین خدا به تو چه داده است !! چه عنایتی به تو کرده است این رزق است ؛ رزق این است که الان می توانی اینجا گریه کنی نون خالی هم که بخوری وقتی خدا این رزق را به تو داده است از همه ی عالم سرمایه دار تر هستی . خوشبخت من هستم که در پناه علی علیه السلام هستم محتاج به یک نیم نگاهِ علی علیه السلام هستم .

امام حسین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها مال ماست ما می توانیم برای حضرت رقیه سلام الله علیها گریه کنیم چه از این بالاتر ! اصلا” چیزی از این بالاتر داشت و نداد ؟ بالا ترین ثروت را به ما داده است بعد می نشینیم و می گویئم من بد بخت هستم !! اینطور نگید به امام زمان (عج) بر می خورد تو از همه ی عالم و آدم خوشبخت تر هستی .√

خدارو شکر آقا جون دیدم دوباره محرم تو نمردم و دیدم از چشام بارون می باره خدارو شکر در به درِ کوچه نشین دوباره مهمان تو هست تمام قصه همینه دلم پریشان تو هست .