×

نتیجه بندگی خالصانه

شماره : 1725
تاریخ : 26 ژانویه 2020
2,455 : بازدید
دانلود این سخنرانی
3.6 مگابایت
5 دقیقه و 55 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

دست خدا را در زندگی خود ببینیم مغرور نشویم . ما بودیم که زدیم درس اخلاص را در زندگانی حضرت زهرا سلام الله علیها یاد بگیریم . در زندگانی این سردار سرافراز مان یاد بگیریم . این کلام نورانی حضرت زهرا سلام الله علیها که فرمود : کسی که عبادت خالصانه به آسمان ها بفرستد خدا بهترین مصلحت خود را برایش نازل می کند . تو بندگی چو گدایان به شرط مزد مکن که خواجه خود روش بنده پروری داند . برای خدا قدم بردارید نگویئد من در تمام کلمات این سردار سرافراز بگردید اگر یک دانه من پیدا کردید جایزه دارید .

شخصیتی که یمن و قزه و لبنان و عراق و سوریه و ایران می شناسد دیروز مقام معظم رهبری فرمودند : در جلسات عمومی یک گوشه ای می نشست که پیدا نباشد یک من در کلامش نبود یک بار حاضر نشد مصاحبه بکند با اصرار این مصاحبه ی اخیری که مکرر دارند پخش می کنند در مورد جنگ سی و سه روزه ی لبنان ببینید که در تمام این مصاحبه یک بار نگفته است که من این کار را انجام دادم آخرش هم گفت : بنوسید سرباز اسلام .

باور داریم یا نه ؟ تو خالصانه عبادت ت را به آسمان بفرست خدا بهترین مصلحت ش را برایت می فرستد اگر تمام مسئولین و هیئت مذهبی ها و پایگاها ی بسیج تمام سپاه و ارتش و دولت ونهاد و… همه می خواستند دست در دست هم دهند این تشیع هفت میلیونی از این سردار سرافراز اگر دست ما بود نمی توانستیم ولی خدا مزد اخلاص را می تواند بدهد . کار ماونیست برای خدا قدم بردار لازم نیست برای خودت زحمت بکشی لازم نیست برای خودت برنامه ریزی کنی برای تجلیل مقامات خودت .

یا مقلب القلوب مگر در تحویل سال نمی خوانیم ؟ یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل … یا محوالاحال تو مقلب القلوبی . همه جا دست خدا را می بیند هر وقت آتشی به پا کردند خدا آتش را خاموش کرده است امام فرمود : خرمشهر را خدا آزاد کرد ما چه کاریم . همین قصه ی سردار سرافراز را شنیدید در جنگ سی و سه روزه وقتی گزارش می دهند فرمود ند : جنگ از بیست و هشت گذشت از روز بیست و هشتم به بعد ما نگران شدیم گفتیم : دیگر تمام شد چیز دیگری نداریم .

یکی از رزمندگان حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها را در خواب دید آمد خود را بر روی پاهای بی بی بیندازد و بگوید : بی بی جان چرا به فریاد ما نمی رسی ؟ حضرت فرمودند : مشکل حل شد گفت : بی بی جان چه برطرف شد ما داریم از بین می رویم حضرت از زیر مغنعه خود یک دستمال بیرون می آورند و یک حرکت می دهند و می فرمایند : تمام شد این حرکت همان و سقوط آن هلیکوپتری که پایان جنگ سی و سه روزه شد همان .

فرمودند : بعدها یکی از وزرای قطری به من گفت : من تا آن روز تا آن ساعت هر کاری که انجام می دادیم برای پایان جنگ و آتش بس آمریکایی ها قبول نمی کردند آن شب با هزار زحمت این جانبال تون ملعون من را پیدا کرد و گفت : کجایی ؟ گفتم چه شده ؟ گفت : الساعه باید جنگ تمام شود و اگرنه تمام ارتش اسرائیل از بین می رود یک چادر ، یک دستمال را حضرت حرکت دادند این باور سردارما بود خدا خاموش کرد.

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی