×

مسئولین به فکر مردم باشید

شماره : 1682
تاریخ : 3 دسامبر 2019
2,119 : بازدید
دانلود این سخنرانی
2.5 مگابایت
5 دقیقه و 35 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

امروز مسئولین ما حواس خود را جمع کنند از این مردم خوب تر کجا ی عالم پیدا می کنیم ؟ این مشکلات اقتصادی توی این چند ماه خیلی کمتر از این ش در هر کجای عالم بود آن نظام از هم می ریخت ولی این مردم با این مقاومت ایستاده اند . این را یقین بدانید . باید همه بدانند از آقای رئیس جمهور و سران قوا و وزرا و مسئولین در شورای یک دهستان و بخش کوچک و روستا .نه استکبار جهانی ، نه صهیونیست ها ، نه شجره ی خبیث آل سعود نمی توانند در برابر این ملت کاری انجام بدهند ولی کوتاهی ها و بی تدبیری ها دل مردم را می آزارد .

بله یک وقت مشکلات طبیعی است و دشمن و …. ملت ایستاده اند اما مردم نمی توانند ببینند در این اوۻاع یک گوشه کناری بی تدبیری و کوتاهی و بی نظمی وجود دارد . آن مقاومت به تعبیر مقام معظم رهبری آن اقتصاد مقاومتی که باید انجام شود و تلاشی که که باید باشد . خیلی از تولید کنند گان می گفتند : آن کاری که ما در گذشته در یکی دو روز مجوزش را می گرفتیم و تمام می شد الان چهل و پنج روز تا دو ماه به طول می انجامد . مردم می دانند در برابر دشمن چه عکس العملی نشان دهند .

مسئولین باید گرفتاری ها و مشکلات این مردم را . آقای رئیس جمهور ، آقای قوی قضایه ، آقای رئیس مجلس ، آقای نماینده گان ، استانداران ، وزرا …آقایانی که هر کجا پست و مقام دارید … خدا وکیلی می توانید با یک میلیون و دویست هزار تومان در ماه زندگی بکنید ؟ یک میلیون و دویست کجا بود!! ماهی پانصد ، شیصد هشت صد ، هفتصد تومن ، اصلا” بیکار … آقایان مسئولین رد بالا اگر بخواهید ماهی یک میلیون و دویست رو بر سی یا سی و یک روز تقسیم کنید ببینید چه مبلغی می شود ؟ روزی سی چهل هزار تومن .

با سی چهل هزار تومن ، مریضی بچه مدرسه دانشجو اجاره خانه چه می شود ؟ شما می توانید با روزی سی هزار تومن صبح تان را به شب برسانید !! روزی یکی سئوال کرده بود برنج و مرغ ماست کیلو چند است ؟ یک کدام از آنها خبر نداشتند . شجره ی خبیث آل سعود که این روزها رسوای جهان شده اند . خدایا به حق حضرت زهرا سلام الله علیها هر چه زودتر زلیل و خار و نابودشان بگردان . ” الهــی آمین ” استکبار جهانی شجره ی خبیث آل سعود و صهیونیست ها کوچک تر از این هستند که در برابر این ملت بتوانند عرض اندام بکنند .

اما شما باید حواس تان به گرفتاری های این مردم باشد . امام صادق علیه السلام فرمودند : هر مسئولی هر والی بین خودش و حوائج مردم یک پرده ایجاد بکند از جمله : آقا برو وقت بگیر و برو فردا بیا و … ولی از مقامات از آن یکی در می آیند و به داخل می روند و بقیه هم همچنان می نشینند تا چه زمانی بیایند ! صبح تا ظهر می نشیند می بیند نیامد !! آخه بنده خدا آنها آسانسور و طبقه و پارکینک و همه چیزش جدا است فکر می کنید از جلوی چشم شما به داخل می روند !! فرمود : کسی که بین خودش و مردم پرده ایجاد کند خدا در روز قیامت بین او و حوائج ش و خدا پرده ایجاد می کند.

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی