×

شاکر نعمت های خدا باش

شماره : 1641
تاریخ : 5 سپتامبر 2019
2,301 : بازدید
دانلود این سخنرانی
2.1 مگابایت
3 دقیقه و 36 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

این همه به شما نعمت داد م سرتان را روی مُهر بگذارید و بگویئد سبحانَ ربی علی و بحمده شاکرِ نعمت م باشید . اگر شاکر باشید تأکیدا” نعمت م را افزون می کنم . در خیلی از موضوعات زات اقدس احدیت مییشا می گوید . اگر خواستم دعایتان را مستجاب می کنم ؛‌ اگر خواستم می بخشم ؛ اگر خواستم عطا می کنم . به هیچ عنوان یک جا إشاء ندارد و آن در بحث شکر است هیچ شرطی برایش نمی گذارد اگر شاکر تاکیدا” نعمت م را به شما می قبولاندم و آن قدر مهربان است که برای قسمت کفران نمی گوید تاکیدا”

می فرماید : عذابِ من شدید است اگر خواستم عذابت می کنم اگر هم خواستم می آمرزم تون و عذاب تون نمی کنم . شاکر باشید به خدا چقد بدهکار هستید ؟ نماز صبح چقد قضا دارید باید نماز قضا را باید بخواند چقدر روزه بدهکاری هستید ؟ مطالبات الهی . همه اش برای خود مان است نه برای خدا . شکر کنید نعمت م را افزون کنم زکات بدهید درختان را در زمستان ارس می کنند درختان را که ارس می کنند رشد می کند .

حالا انفاق هم بخاطر خودمان است ؛ یک دانه گندم که می کارید هفتصد تا می دهد یک تومن تو را هفصدتومن به شما می دهند . برای خودت می گویم شکر کن اگر شکر کردید به نفع خودتان شکر کردید چیزی گیر خودتان می آید . اگر کفران کنید ؟ خدا ستوده و بی نیاز است .