×

خدا رو فراموش نکن!

شماره : 1668
تاریخ : 1 نوامبر 2019
2,540 : بازدید
دانلود این سخنرانی
2.5 مگابایت
4 دقیقه و 15 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

بعضی ها فکر می کنند که مثلا” اگر ضد دین حرف بزنند اینان روشن فکر هستند ” آقا هنوز نماز می خوانید !! ” ول کنید این حرف ها را ” هنوز روضه می روید !! ” می گویند دوتا ماده بهم خوردند بر اثر تصادف ماده هستی خلق شد . سئوالی این جا پیش می آید : چه قدرتی دوتا ماده را برهم زد ؟ دوتا ماده ی دیگر ؟! آن دوتا ماده را چه کسی حرکت داد ؟ این می شود (تسلسل ) از نظر علمی باطل است .

حرکت در د ِل ماده زاتی و ازلی می باشد علم می گوید هرچه ازلی است باید ابدی باشد چون حرکت خود را از دست می دهد پس ازلی نیست . خدا را فراموش نکنید به امیرالمومنین (اسدالله و علی این ابی طالب ) به افلاطون حرف قشنگی گفته است . فرمودند : چه گفته است ؟ افلاطون می گوید : عالم یک کره ی گرد است حادثه ها هم تیرها هستند و انسان هدف این تیرها است و تیر انداز هم خود ِ خدا است .

به کجا می توان فرار کرد !! امیر المومنین بلافاصله این آیه را خواندند : به سوی خدا فرار کنید چون هیچ راه ِفراری نیست و باید با خدا رفیق شوید . طلبکار نباشید . نفس به پائین برود و بالا نیاید چه می شود ؟ هیچ پزشک ; پرفوسور ; دانشمندی در دنیا نیامده است بگوید: خدا اگر یک رگ بدن را این طرف تر می گذاشت بهتر بود . دوتا قلوه داده است و دوتا کلیه از کار بیفتد چه جایگذین اش می شود ؟ دستگاه عریض و طویل دیالیز خدا قسمت نکند و تمام بیماران را شفا بدهد إنشاء الله .