×

حفظ ناموس خود از نگاه نامحرم

شماره : 1737
تاریخ : 11 فوریه 2020
2,625 : بازدید
دانلود این سخنرانی
2.8 مگابایت
3 دقیقه 12 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

حالا همه چیز ما “اوپـِن ” شده است (اوپـِن) یعنی باز . یعنی مهمان که از در وارد می شود باید ناموس ما را در آشپزخانه ببیند . آیا این بد بختی نیست !! در همین آپارتمان های کوچک هم می شود طوری ساختمان را درست که زن محفظ تر باشد . در لبنان آپارتمانی را طوری با سلیقه درست کرده بودند که …. بیرونی اندرونی بود یعنی دم در یک اتاق درست کرده بودند دست شویی و توالت آن طرف هم جدا کرده بودند یک راهرو را گذاشته بودند برای آن طرف زن ها اصلا” قابل دیدن نبودند .

مهمان هم که به این اتاق دم در می آمد سرویس ش جدا بود . اما حالا دویست متر آپارتمان درست می کنند چون سلیقه ندارند و نان را می خواهند به نرخ روز بخورند یک طوری درست می کنند از در که وارد می شوند اول باید ناموس طرف را در آشپزخانه تماشا کنند و این خیلی بد است . مردهای قدیم خجالت می کشیدند از اینکه یک نفر ناموس آنها را بشناسد پنجاه سال در یک محل زندگی می کردند ولی کسی زن طرف را نمی شناخت وقتی مرد می خواست با زن خود بیرون برود مرده ده تا قدم جلو می رفت زن ده تا قدم پشت سرش راه می رفت .

اما حالا بی غیرت شدند وقتی دونفر بهم می رسند زن شان را بهم معرفی می کنند (خانم بنده هستند ) بعد دست خود را جلو می آورد و با زن ش دست می دهد و می گوید : خیلی خوشبختم . باز فردا که هم دیگر را می بینند می گوید : خیلی خوش م آمد از خانم تان چقدر با کلاس هستند و گرم احوال پرسی می کنند . در روایات پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله می فرمایند : در آخرالزمان معروف منکر می شود و منکر معروف می شود !!

دختر مومنه چادری مـُحجبه باید خانه نشین شود خواستگار برایش نیاید دختر بی بند و با هرزه ای که خود را هفت قلم آرایش می کند و موهای خود را همچون کوهان شتر که از علائم آخر الزمان است و مثل دم اسب که باز از علائم آخرالزمان است زنان و دختران این طوری از منزل بیرون می آیند . این پنجاه تا خواستگار دارد چرا ؟!! می گویند : دختر فلانی با کلاس است با کلاس بیرون می آید !!

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی