×

امام زمان (عج) برات دعا میکنه

شماره : 1591
تاریخ : 20 جولای 2019
5,022 : بازدید
دانلود این سخنرانی
4.7 مگابایت
4 دقیقه و 44 ثانیه
ارسال نظر
متن سخنرانی
متن سخنرانی

ای آرزو ترین بهار تنها امید روزگار
آرامش دل های زار ماه شب های انتظار

چه دعا بکنید و چه دعا نکنید، برای شما دعا می کند .شخصی گفت : در مسجد سهله خواستم استراحت بکنم بعد بلند بشم برای تهجد دیدم جلوی در سر و صدا می آید، آمدم دیدم یک خانواده است و زن و بچه دارد و هوا سرد است و جا ندارند ؛ گفتم : آقا بیاید توی حجره ی من ؛ من می روم و یک جای دیگر می خوابم .

آنها آمدند داخل حجره ی من و گفتم سر شب کمی استراحت بکنم یک وقت بلند شدم الله اکبر !! دیدم آفتاب زده گفتم ای وای! تهجدمان که از دست دادیم هیچ ، نماز صبحمان هم قضا شد، رفتم وضو بگیرم نماز صبح قضایش را بخوانم ، دیدم وسط مسجد سهله وجود نازنین امام زمان (عج) سر بر سجده گذاشته است. های های گریه می کند و دعا می کند .

اللهم …….. خدایا شیعیان ما…
چه بیادش باشید چه نباشید به یاد تان هست. حالا که این بستر آماده است، التماس سنخیت بکنید.رآقا جان مدد کنید. البته بدون امور عبادی نمی شود انسان دست پیدا کند. دنبال بوجود آمدن سنخیت باشید. خودِ حضرت دستِ مان را می گیرد .

حضرت آیت الله مصباحِ یزدی اولین بار توی درس اخلاق شان شنیدم کتاب ایشان را دارم آدرس هم دقیق است .در نجم الثاقب آمده است از مرحوم مجلسی در بحارالانوا ر . سید ابن طاوس می گوید : وارد سرداب مقدس شدم دیدم صدای گریه ی مهدی فاطمه (عج) می آید . دعا می کند خدیا، شیعیان ما از ما هستند ؛ اینان از زیادی گلِ ما خلق شدند ؛ آب ولایت ما با گِل اینان عجین شده است ….

جوانان امام زمان (عج) برای تک تک ما این دعا را می کند هااا ! خدایا شیعیان ما به اعتماد بر محبت و ولایت ما مرتکب گناه می شوند خدایا به خاطر ما از اینان بگذر.

زهجر تو ابر دیده بهارِ در فراق نگارِ
چشم پنجره ها در خون نشسته .
دررویای دیدارتوام بی قرارِ توام
مرغ غم زده حالم قوّت پروبالم
واکن گره ِ از این پای بسته .

خدایا شیعیان ما را عذاب نکن ؛ به خاطر ما ؛ خدایا شیعیان ما را در مقابل چشم دشمنان ما عذاب نکنی که خجل و شرمسار بشوند هااا ؛ خدیا اگر روز قیامت پرونده ی شیعیان ما از حسنه کم دارد، از حسنات پرونده ما بردار و به حسنات پرونده ی شیعیان ما اضافه کن که خجالت نکشند.
خدایا روز قیامت به خاطر کارهایی که شیعیان ما کردند آبروی ما را نبر …

برچسب ها
کلمات نام برده در سخنرانی